Avatar billede kamph Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Skærm drejet 90 grader :-s

Ved et fejltast blev min skærm drejet 90 grader (til portræt istedet for landskab) og der står intet i min manual om hvordan jeg ændrer det tilbage igen, så jeg har brug for lidt hjælp...

Der står lidt oplysninger om min comp. under landskab/portræt hvis i skal bruge det...

Opretter bare et nyt spørgsmål da den forrige overskrift nok ikke siger folk så meget...

På forhånd tak for hjælpen

//Kamph
Avatar billede c-holst Novice
07. oktober 2004 - 14:54 #1
hvilket grafikkort har du?
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2004 - 14:58 #2
har du et pivot program instaleret så højre klik på musen så kan du sætte skærmen tilbage til 0" igen
Avatar billede kamph Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:58 #3
øh.. er ikke det jeg har mest forstand på, men der står noget med 15-inch active matrix TFT under "graphic subsystem i min manual"
Avatar billede kamph Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:59 #4
Tror jeg ikke jetdirect. Kan du fortælle mig hvad jeg skal kigge efter...? Hvad der skal stå?
Avatar billede milter Ekspert
07. oktober 2004 - 15:07 #5
Har du prøvet at trykke "Alt Gr" og "shift" igen?
Avatar billede pimpz Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:13 #6
Højre klik på skrivebordet vælg <egenskaber> Gå ind i menuen <Indstillinger> vælg punktet Avanceret. Så vil jeg tro du har et punkt derinde som hedder <Skærm> også skal du lede efter et sted hvor du kan rotatere din skærm. :-)
Avatar billede kamph Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:20 #7
Ja, jeg har prøvet "Alt Gr" og "shift" igen og igen... med lige lidt hel hver gang :-s
Avatar billede kamph Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:21 #8
der er ikke nogen steder hvor jeg kan rotere min skærm... Har kigget under alle menuer...
Avatar billede kamph Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:23 #9
var under grafiske egenskaber :-) Er fundet nu... Takker pimpz
Avatar billede pimpz Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:24 #10
Det lyder godt nok mærkeligt ... er der så slet ikke nogen form for grafik kort software på maskinen ?
Avatar billede kamph Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:24 #11
skriv lige et svar så du kan få dine point pimpz...
Avatar billede pimpz Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:25 #12
Super :-) Man skal bare se ordentlig efter *S*
Avatar billede pimpz Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:26 #13
Danke ... !
Avatar billede hashkagen Nybegynder
07. oktober 2004 - 16:27 #14
ellers vill du nok få temmelig vildt hold i nakken ;D