Avatar billede ph1 Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

premiere 7.0 pro, ændring af opløsning på videoclip

jeg har videoclips i forskellig opløsning, og kan ikke finde en funktion til at renderer dem om til den opløsning jeg skal bruge dem i, post hvis i kan hjælpe, eller har et godt link til en side om premiere da det er nyt for mig at arbejde med
Avatar billede ph1 Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:05 #1
ps. hvis der er nogen der kan huske hvordan man stiller windows til at maksimerer og begge skærme i et dual setup, så skriv også gerne det, da jeg ikke kan huskle hvordan man gør
Avatar billede ph1 Nybegynder
07. oktober 2004 - 19:39 #3
ps og=på i foregående kommentar
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
07. oktober 2004 - 19:58 #4
...det forstod jeg vist ikke rigtigt!?!
Avatar billede ph1 Nybegynder
07. oktober 2004 - 21:02 #5
..."stiller windows til at maksimerer og begge skærme i et dual setup"

og skulle have været på =)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
07. oktober 2004 - 21:35 #6
Jeg henviser blot til et par sider om Premiere. mht. dual opsætning kan jeg ikke hjælpe!
Avatar billede ph1 Nybegynder
08. oktober 2004 - 10:49 #7
helt iorden, pt. klarer jeg mig bare ved ikke at maksimerer, og så selv hive vinduet ud til kanterne, du har ikke et bud på det med opløsning på et klip? videoen jeg skal lave er i 800*600, men nogen af klippene jeg har er i 712*xxx
Avatar billede henninga Novice
10. oktober 2004 - 00:39 #8
Hvad er det for et videokort du har og hvilken Windows version.
Hvis det er matrox G450 ell. skal du vælge under installationen af driveren om du vil køre dual-screen eller have begge skærme som een stor.
Jeg tror det er det sidste du har hvis du maximerer et vindue breder det sig sikker over begge vinduer og din processlinie breder sig sikkert osse.
Den eneste metode til omstilling jeg kender er under insatllation af matrox programmet at vælge dual screen.
HenningA
Avatar billede ph1 Nybegynder
10. oktober 2004 - 14:04 #9
Hej Henning

kortet er et radeon 9800 xt, man kan klarer det i atis udvidede kontrolcenter har jeg fundet ud af, men det kan ikke kører sammen med alt andet jeg har i maskinen desværre, der er ingen der har et bud på det med størrelsen på videoklippet?
Avatar billede henninga Novice
02. januar 2005 - 20:21 #10
Fandt du ud af noget ???
Avatar billede ph1 Nybegynder
07. september 2005 - 11:53 #11
ja, gik over til arkaos, da jeg skal beruge det til noget live video, beklager det sene svar, jeg har været af eksperten i laaaaang tid, og er igang med noget oprydning, mht. video, jeg er gået over til mac, og har derfor et helt andet sæt "udfordringer"