Avatar billede dm0108 Nybegynder
07. oktober 2004 - 10:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Genfind mappen som filen er gemt I

Er der en indstilling i word der gør det muligt for word at vende tilbage til mappen hvor den sidste fil er blevet åbnet eller gemt.
Avatar billede hcma Novice
07. oktober 2004 - 11:36 #1
normal skulle du komme direkte ind i den placering hvor den sidste fil blev åbnet/gemt. (Filer -> Åbn og så skulle den gerne komme frem)
Avatar billede dm0108 Nybegynder
07. oktober 2004 - 12:14 #2
Da der arbejdes på netværk er det ikke altid tilfældet.
Det virker på nogen maskiner og ikke på andre.
Avatar billede jkrons Professor
07. oktober 2004 - 13:23 #3
Der er ingen indstilling i Word, der omhandler dette, da det er styrestystemet, der håndterer åbning og lukning af filer.

Så længe Word ikke lukkes, bør du arbejde i den senest brugte mappe, også selv om du arbejder på et netværk.

Når Word lukkes vender du tilbage til Stndardmappen næste gang, programmet åbnes.
Avatar billede dm0108 Nybegynder
07. oktober 2004 - 21:54 #4
Håndtere styresystemet også åbning og lukning af filer inde i Word
Det virker bare underligt at det er forskelligt fra maskine til maskine.
Avatar billede jkrons Professor
11. oktober 2004 - 09:29 #5
Ja, det virker underligt, hvis det er forskelligt på forskelige maskiner, hvis opsætningen på maskinerne i øvrigt er ens.
Avatar billede dm0108 Nybegynder
11. oktober 2004 - 09:31 #6
ikke desto mindre er det sandheden.
Avatar billede dm0108 Nybegynder
10. november 2004 - 07:58 #7
Der er ingen der kan give mig et brugbart svar.
Jeg lukker spørgsmålet.