Avatar billede smms Nybegynder
06. marts 2001 - 20:33 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

HP DeskJet 610C

Jeg skal ud til nogen og fixe en printer de har problemer med og hvis ikke jeg kan finde nogen grund ville det være fedt at kunne hoppe på eksperten og se om I har nogle gode ideer

Det de siger den fejler er:
stopper tit midt i en udprintning
vil ikke printe grafik

jeg har taget et ny kabel med

de kører 98 2u

jeg kan nok ikke logge på derude
Avatar billede jonaslis Nybegynder
06. marts 2001 - 21:12 #1
Ikke en hel masse, men: \"Kør\" printerservice justering! Hvad enten der er skiftet patroner eller ej
Avatar billede jimsim Nybegynder
06. marts 2001 - 21:13 #2
Altid en god idé at have den eneste driver med, du kan hente den her:
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpdeskjet610481_swen.html
Direkte til 98: http://www.hp.com/cposupport/printers/software/dj615en.exe.html
Avatar billede peterl1 Nybegynder
06. marts 2001 - 21:38 #3
problemet kunne være at maskinen er for langsom
eller for lidt ram .du kan prøve at læse hvor meget printeren kræver af maskinen
Avatar billede smms Nybegynder
06. marts 2001 - 22:42 #4
Jeg makkede en del med den (BIOS drivere og indstillinger) og kommunikations testen var OK
men den stoppede stadigt midt i udprintningen (med alle dioderne blinkende som et helt diskotek)
Til sidst skiftede jeg kablet og så kørte den fint (go figure)

Men tak før jeres indsats i får 10 hver for ulejligheden

/SMMS
Avatar billede peterl1 Nybegynder
06. marts 2001 - 22:47 #5
tak