Avatar billede cain Nybegynder
06. marts 2001 - 20:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

baggrund

Er der nogle der kan komme med en ide til en baggrund til http://hjem.get2net.dk/EL_XARROZ/
eller måske lave en baggrund til http://hjem.get2net.dk/EL_XARROZ/
Jeg vil være utrolig glad hvis der er en der kan hjælpe mig !-><-;
Avatar billede Trine Nybegynder
06. marts 2001 - 20:15 #1
Hvad er der galt med den baggrund der er der, da?
Avatar billede cain Nybegynder
06. marts 2001 - 20:16 #2
den har intet med hunde at gøre!!!
og den er lidt kedelig!!!
Avatar billede cain Nybegynder
06. marts 2001 - 20:20 #3
nu du er her hvorfor kan min counter fra frontpage ikke virke på min hjemmeside!

Den skriver bare besøgstæller
kan du hjælpe mig
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
07. marts 2001 - 01:14 #4
fordi get2net ikke understøtter FP-Counteren.

du kan gå ind under support og finde get2net\'s simple text-counter

du kan sikkert finde en køter ude på webben et eller andet sted.....ellers bare tage et billede af en af dem.

hansen2k
Avatar billede wildfred Nybegynder
07. marts 2001 - 15:39 #5
jeg har et par ting i måske kan bruge men de blinkendene stjerner kommer måske ikke lige med i min ide
Avatar billede cain Nybegynder
07. marts 2001 - 17:19 #6
hvad er dit foreslag!!!!
Avatar billede wildfred Nybegynder
07. marts 2001 - 20:04 #7
jeg har en anden bagrund og et billed til et hovede som du kan sætte ind i dit php ell. html doc.
Avatar billede wildfred Nybegynder
07. marts 2001 - 20:04 #8
me´n jeg ved ikke helt hvordan man lægger dem ud så du kan se dem
Avatar billede cain Nybegynder
07. marts 2001 - 20:16 #9
har du du en hjemmeside???
Avatar billede wildfred Nybegynder
07. marts 2001 - 22:20 #10
NEJ IKKE ENDNU, MEN JEG ARBEJDER PÅ SAGEN, MEN HVIS JEG KAN STOLE PÅ DIG KAN JEG BARE SENDE DET TIL DIN E-MAIL.
Avatar billede cain Nybegynder
08. marts 2001 - 16:47 #11
det kan du godt!!!!
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
08. marts 2001 - 17:51 #12
HAHAH! - LOL!

du kan okse stole på mig :_>!