Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2004 - 16:37 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

millarco el værktøj

jeg går og kigger på flg udstyr

millarco prof accumaskine med 2gear 2.0 ah batt
millarco stik sav 800w
millarco brænde kløver 7ton

www.millarco.dk

tingene kan ses under el værktøj gr 60

hvordan er dette mærke

accu maskinen18v koster 349 og 249 for stik saven samt 1500 for brænde kløveren

makita hvordan er dette mærke

er det korrekt at grøn bosch der er indmaden fra østen selvom der står made in sweich på siden ?
Avatar billede kingnothing Nybegynder
06. oktober 2004 - 19:31 #1
Nu kender jeg ikke ret meget til millarco, og kan derfor ikke anbefale det da det ikke er et mærke vores grossister fører, men mere silvan agtigt...

Har gode erfaringer med makita, det plejer at være ordenlig værktøj (har pt en makita bajonetsav+ slagboremaskine i min firma bil)

Og hvad bosch angår må jeg være dig svar skyldig.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2004 - 00:16 #2
mærket er set hos ht defta
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2004 - 14:15 #3
firmaer millarco.dk har et bredt udvalg af elværktøj
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2004 - 15:44 #4
kender du noget til hilti ?
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2004 - 22:26 #5
jeg er desværre ikke kommet videre endnu end hilti og makita er for dyrt for mig

fik tilsendt et hilti katalog her forleden med priser

så det ender nok med en bosch 14v og deres nye accu slag maskine for at komme op på 2 batterier
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2004 - 22:26 #6
det ender nok med bosch

du vil få en lille del i poingene for din deltagelse
Avatar billede kingnothing Nybegynder
21. oktober 2004 - 23:02 #7
hmm tak for point, har ikke fået mails herfra skummelt,og desværre hilti er ellers noget at det værktøj jeg personligt bedst kan lide at arbejde med, men bosch er også et godt og gennemtestet mærke...