Avatar billede mlabc Nybegynder
06. oktober 2004 - 14:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mails kommer i dobbelt i mailbox

Vi bruger notes mail 4.6.7 og jaa det er oldnordisk (O;

Jeg har en mail gruppe der hedder Alle i den ligger der forskellige grupper delt på afdelinger, jeg er eks. med i to af de grupper der er i Alle, det er der også andre der er, men hvis der bliver skrevet til gruppen Alle så får jeg mailen en gang mens andre bruger får mailen to gange???. Jeg har tjekket de brugere det drejer sig om og der ingen forskel på dem og mig. Kan nogen give mig en plausibel grund til at de får mailen to gange(hvilket jo er forkert)og jeg kun modtager den én gang (Hvilket er rigtig)
Avatar billede jogii Nybegynder
06. oktober 2004 - 16:50 #1
Kan det skyldes at navnene er angivet forskelligt i grupperne, f.eks. initialer i den ene og fuld navn i den anden, eller uden "/firma" ?
Avatar billede mlabc Nybegynder
06. oktober 2004 - 17:12 #2
Det er alle med fuld navn og fra samme firma, så det kan ikke være det
Avatar billede notes2c Nybegynder
06. oktober 2004 - 23:08 #3
Hvad med navne ændringer, eks en bruger stå med nyt og gammelt i 2 forskellige grupper
Avatar billede notes2c Nybegynder
06. oktober 2004 - 23:09 #4
ups: nyt og gammelt "navn"
Avatar billede mlabc Nybegynder
07. oktober 2004 - 07:39 #5
Ak, der er iike nogen nye og gamle navne, i de grupper hvor det går galt, det er meget mystisk
Avatar billede mlabc Nybegynder
23. maj 2005 - 22:57 #6
hm det hjalp ikke, jeg lukker spørgsmålet