Avatar billede smashlotus Nybegynder
06. oktober 2004 - 09:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke logge ind

(skrevet for brugeren rotterdam da han heller ikke kan logge ind her på E ;-)

Hejsa, jeg har simpelthen et mega problem! Jeg sidder i skp og har min "egen" computer heroppe, men den er begyndt at blive alt for åndsvag! Jeg kan ikke logge ind på nogen sider (overclocking, hol, tweakup) fra min normale "konto", den logger fint ind, men i samme omgang er jeg bare logget ud igen...

Men hvad der er endnu mere mærkeligt er at jeg godt kan logge ind fra min administrator "konto", hvilket jeg har gjordt nu :p

Jeg har testet min pc for spy ware med:

Adaware Personal
Spobot Clean and Destroy
Reg Cleaner

og jeg har slettet cookies og afinstalleret mistænkelige programmer! Men det har ikke hjulpet :O(

Nogen der ved hvad der er galt, Mhv Sorte Slyngel

Btw jeg bruger IE6...
Avatar billede milter Ekspert
06. oktober 2004 - 12:09 #1
Prøv at justere indstillinger for accept af cookies ned.
Avatar billede smashlotus Nybegynder
06. oktober 2004 - 12:16 #2
Det virkede!! :-D
Læg et svar så du kan få dine fortjente points...
Avatar billede rotterdam Nybegynder
06. oktober 2004 - 12:16 #3
Jahuuu, det virkede bare super :o) tusind tak for hjælpen...
Avatar billede milter Ekspert
06. oktober 2004 - 12:31 #4
Glæder mig :)