Avatar billede reginho Nybegynder
06. oktober 2004 - 09:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word 2003 - underlige firkanter i tabel?

Hej!

Hos en kammerat sad jeg med en opgave, hvor jeg skrev navn, adresse osv ind i en tabel som omhandlede et kørselsregnskab.

Vi har slettet dokumentet nu, men vi fik nogle underlige små firkanter over teksten i boksen.. Jeg har undret mig meget over hvad disse firkanter betød, men fandt ikke umiddelbart en løsning.. Måske der er en word ekspert herinde, som har et bud?
Avatar billede levich Nybegynder
06. oktober 2004 - 09:38 #1
Kan det være en kommentar til cellen indhold. I ældre versioner af Excel blev kommentarer angivet ved en lille gul trekant, så vidt jeg husker. Prøv at venstreklikke eller højreklikke på den.
Avatar billede lwi Nybegynder
06. oktober 2004 - 12:32 #2
Slå vis koder fra
Avatar billede pade2204 Nybegynder
07. oktober 2004 - 00:46 #3
brug da excel næste gang  :)
Avatar billede levich Nybegynder
07. oktober 2004 - 09:33 #4
he he. Jeg havde ikke opfattet at det var word. Troede at det var excel. På trods af overskriften. Ups.
Avatar billede reginho Nybegynder
18. oktober 2004 - 10:01 #5
ahh vis koder.. oki :) takker..