Avatar billede monyt Nybegynder
06. oktober 2004 - 08:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

har et problem med webcam

hey alle sammen har et problem med mit nye logitech pro 4000 webcam jeg kan godt bruge det når ejg har installeret det til messenger virker fint men jeg kan ikke bruge de andre programmer som er med og nå fx.

jeg vil gå ind for at instille mit cam i den instillinger siger den bare at der ikke er noget cam osså selvom den virker fint ??

hvad er proglemet
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2004 - 09:49 #1
Avatar billede laped98 Nybegynder
06. oktober 2004 - 11:55 #2
okay vil jeg lige prøve når jeg kommer hjem ...

så giver jeg pontes hvis det virker ...
Avatar billede laped98 Nybegynder
06. oktober 2004 - 11:58 #3
for at se om de driver er bedre en dem der følger med cammet ??!!