Avatar billede docm Nybegynder
05. oktober 2004 - 23:43 Der er 1 løsning

Hjælp mit computer dør ofte

Jeg har et rimeligt stort problem, min computer "dør" ind imellem. Systemet er ikke belastet, men slukker pludselig og uden advarsel, så er jeg nød til at pille 230 V kablet fra i 10 sek, for at kunne starte maskinen igen.
Jeg har skiftet bundkort og ram, da jeg først troede at det var grunden.
Herefter skiftede jeg PSU, men det hjalp heller ikke. Jeg har en AMD K7 thunderbird cpu på 1333 MHz, et Asrock K7S8X bundkort.
Mit styresystem er gentoo på en linux-kerne 2.6.9-rc2.

Er der nogle foreslag?
Avatar billede docm Nybegynder
07. oktober 2004 - 16:42 #1
Ingen hjælp... ok! Så lukker jeg spørgsmålet igen!