Avatar billede snapafile Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:54 Der er 7 kommentarer

HJÆLP OS hurtigt musik del ud af en wmv fil

Hej vi er to drenge der gerne vil vide hvordan man får musikdelen ud af en wmv fil ?????? skal man have et specielt program eller er det noget man kan med windows ???? vi ved det kan lade sig gøre....
men hvordan
svar hurtigt vi har travlt. vi laver en projekt opgave....
PLEASE
Avatar billede jop... Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:56 #1
Har I et minijack --> minijack ledning?  :-)
Avatar billede holck Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:57 #2
Hej Drenge !
Prøv her : http://www.e-soft.co.uk/
Det øverste program er velegnet til det i vil og er et gratis program.

ps Husk nu lige det med copyright ;-)
M.
Avatar billede snapafile Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:00 #3
nej vi har ikke et minijack
Avatar billede snapafile Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:01 #4
tak du er min aller bedste ven nu.....
Avatar billede snapafile Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:01 #5
ps.
husk at støtte børnefonden....
og for resten kan i lide edderduns det er en lille test vi har kørende
Avatar billede snapafile Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:04 #6
spæjepils, edderduns, mobbe fros, pose jack, postej, niller piller pølse,
orm, dangols, bøffel mig,humpeæ mig, døs, sillerød

det er nogle gode ord husk dem....
Avatar billede dmcn Praktikant
05. oktober 2004 - 17:26 #7
snapafile : Vi prøver at holde et nogenlunde seriøst niveau her på sitet - har I ikke tænkt jer at følge det, tror jeg ikke I skal regne med jeres bruger eksisterer voldsomt længe.
Kast evt. et blik på http://exp.dk/regler.phtml samt http://expfaq.1go.dk.