Avatar billede dugi Nybegynder
05. oktober 2004 - 13:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word laver fejl hver gang jeg åbner programmet.

Hej Eksperten.

Jeg har virkelig et stort problem.
Hver gang jeg åbner Word laver den automatisk fejl, og spørg om jeg vil sende fejlreport.

Det sker hvis jeg prøver at vælge en skrifttype. Hvis jeg intet rør, laver den fejlen alligevel dog bare efter ca. 2 min.

Og jeg står og skal til at skrive en vigtig ansøgning.
Ved nemmere kig på fejlen står der følgende:

Fejlsignatur:
AppName: winword.exe
AppVer: 11.0.6359.0
AppStamp: 40c8b025
ModName: hpzntp07.dll
ModVer: 2.140.0.0
ModStamp: 3d9e1110
fDebug: 0
Offset: 00026403

Ved vis indhold af fejlrapporten står der følgende:
Står der alt mulig med styrerstystem og information om min computer, plus en masse tal og moduler.

Jeg har prøvet at genisntallerer 3 gange, opdateret Office, har også prøvet at afinstalleret det hele, og installeret det igen og installeret det igen.

Stadig samme fejl!

Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig, da den her ansøgning er rimlig vigtig, og skal rimlig meget bruge Word.

På forhånd tusind tusind tak!
- Håber at hører fra nogle eksperter hurtigst muligt.

Med Venlig Hilsen
Morten Rugaard
Avatar billede halifax Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:17 #1
Har du en HP printer? Gætter på at filen der nævnes, hpzntp07.dll, er fra HP. Har en næsten ens, blot 04 til sidst.

Prøv at geninstallere printer, hvis det er HP.
Avatar billede halifax Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:23 #2
Eller prøv at opdatere din printerdriver.
Det var et forslag - og løsningen - i et andet forum, fundet ved en google søgning.

Løser det problemet, lægger jeg gerne et svar.
Avatar billede dugi Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:39 #3
Hmm du har ret, sad selv med problemmet.
Men fandt faktisk selv ud af at det var fordi printere som jeg har installeret drivere til står på et netværk, og hvis printere og computeren ikke er tændt laver den åbenbart den fejl.
- Sært, men nu har jeg fundet problemmet.

Men da jeg nu har lagt point ud på nettet, og du faktisk rammer problemmet vil jeg gerne give dig pointne, så læg du et svar :)

Og tak for et så hurtigt svar!
Avatar billede halifax Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:48 #4
Tillykke, du fandt det.
Vi kan evt. dele pointene?