Avatar billede madsmm Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Minimere billede download

Hej,

Jeg har en webside der indeholder ca 250 - 500 rows, hvor der i hver row er 4 grafikker på ca 200 bytes pr. styk, så er mit spørgsmål om en browser henter dem ned hver enkelt gang, eller om den kan finde ud af at genbruge?

Og hvis de bliver hentet hver gang, hvordan klarer jeg så at de ikke bliver hentet ned pr. stk?

Håber i forstår hvad jeg mener, og kan hjælpe!

På forhånd tak!
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:37 #1
den henter kun billede filen én gang hvis de er identiske...
Avatar billede madsmm Nybegynder
09. marts 2005 - 13:28 #2
.