Avatar billede sandahl Nybegynder
05. oktober 2004 - 11:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Projektor spørgesmål

Jeg får snart nogle penge i overskud, så jeg har besluttet mig for at købe en projektor, og så har jeg lige nogle spørgesmål angående det...

Kan man bruge den som et tv? altså er det noget med at der skal være i tv tuner eller noget i?

Hvilke mærker skal jeg kigge efter?

Kan det virkelig passe at "pæren" skal skiftes, altså der er nogle der har en levetid på 1000-2000 timer?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:41 #1
pærens levetid afhænger af meget...

Der er ikke tuner i de fleste projektorer... så jeg har bare brugt min video til "TV".. hvis du kan følge mig...
Avatar billede sandahl Nybegynder
05. oktober 2004 - 13:23 #2
tjo...

men kan du give nogle eksempler på nogle der har det?

og hvor mange penge skal jeg ofre på det?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:45 #3
det er som ikke levetiden du skal kigge på.. men prisen på en ny, og ligge det sammen... regn så lidt på det selv, jeg bruger kun min når jeg skal se film, og har derfor ikke brug for at se normalt tv på den, og har derfor bare en standart.. men skal du bruge den konstant, skal du nok overveje at finde den billigste løsning mht pære
Avatar billede bleze Nybegynder
05. oktober 2004 - 18:48 #4
hvor mange penge snakker vi om? 7000 til en billig eller 14000-15000 til en ordenlig een?
Avatar billede sandahl Nybegynder
23. oktober 2004 - 10:53 #5
jeg tror osse jeg kun vil bruge den til min PC, DVD og ps2...

vi snakker nok om en 9-10.000
Avatar billede sandahl Nybegynder
19. december 2005 - 14:43 #6
så napper jeg selv points...