Avatar billede jpkn Nybegynder
05. oktober 2004 - 11:01 Der er 4 kommentarer

IBM-Thinkpad760cd

Hvilket PCMCIA kort kan jeg bruge til at koble mig på internettet. Jeg har prøvet et Intel-kort, men det var for tykt til at gå ind i porten.
Avatar billede ibka Novice
05. oktober 2004 - 11:15 #1
Hvordan vil du på nettet, med et modem eller netkort. Hvad er modelnummeret på din ThinkPad. Plejer at så bagpå som f.eks xxxx.xxx
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. oktober 2004 - 12:15 #2
Kortet burde ikke kunne være for tykt, da pcmcia (pc-card) er en standart. Der er normalt 2 slots på en IBM PC, dette giver plads til selv de største PC cards, jeg kan tage fejl med 760 serien, men jeg mener at der er to PC-card slots.

Et kort som dette: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=87299
Eller kortet fra Intel burde passe.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. oktober 2004 - 12:17 #3
hvilket intel kort har du brugt (model nummer)
Avatar billede jpkn Nybegynder
07. oktober 2004 - 08:20 #4
Jeg har fundet ud af, at det intel kort jeg prøvede at putte i var et 32 bit kort og Thinkpadden kan åbenbart kun tage 16 bit kort. Så er den nogen der ved hvilke 16 bit kort der kan gå i (og bruges).