Avatar billede unkill Nybegynder
05. oktober 2004 - 09:29 Der er 5 kommentarer

Søger et jule flash game

Hej.

Vi er i gang med at lave en juleportal her til jul, og har meget brug for et flash spil.

Derfor ville jeg høre om der er nogle der ligger inde med et jule flash spil, som jeg måtte få? :o

På hjemmesiden skal vi nok gøre vores for at reklamere hvor vi har fået spillet fra :o.

Håber der er nogle der kan hjælpe os :).

Mange tak.
Avatar billede arnums Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:51 #1
Tror desværre i skal, komme med lidt penge, dem der laver sådanne spil osv. gør det, som regel ikke gratis.
Men jeg tror der er nogle flash spil somewhere på nettet der er gratis.
Jeg kan også tage fejl ;o)
Avatar billede unkill Nybegynder
05. oktober 2004 - 19:46 #2
Jaah, men problemet er bare at de ikke ligger kilden ud til den, så vi selv kan lave en highscore liste.

Men det var bare hvis der var nogle som selv havde lavet et flash spil som de ikke brugte, og ikke var kede af at låne/give ud til os :P
Avatar billede moskjaer Nybegynder
06. oktober 2004 - 07:43 #3
Har I været forbi http://www.flashkit.com/ ?
Avatar billede unkill Nybegynder
06. oktober 2004 - 15:15 #4
Er inde på den nu, kan ikke rigtigt se nogle færdig lavede sources som man kan downloade :p, dog ser dette meget interresant ud https://secure.designnow.com/gamesinaflash/purchase.php?game_2=1 - bortset fra prisen :o
Avatar billede doodoo Novice
13. oktober 2004 - 09:07 #5
gratis-ting.dk har ehn helvedes masse links til flash spil