Avatar billede ujo33 Nybegynder
05. oktober 2004 - 03:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet Butik

Jeg har et spørgsmål angående om Internet Butikker. Jeg vil nemlig gerne have en internetbutik der kører som OsCommerce, men på en andet måde. Når en kunde bestiller varer skal skal han/hun betale med kreditkort (dan-visa-masterkort) og når den er godkendt skal han/hun får varen med link på. Butikken skal nemlig bruges som templatemonster, altså kunden kan købe f.eks. grafik, billeder, hjemmesider osv. som er pakket ned som f.eks. zip e.l. Er der noget gratis internet butikker der kan kører som jeg lige har nævnt ?
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2004 - 07:12 #1
prøve en på www.hotscripts.com
Avatar billede ujo33 Nybegynder
05. oktober 2004 - 13:42 #2
Det har jeg prøvet at lede efter, men det er så svært at finde sådn noget. Jeg ved ikke hvordan det vil hedde. E-commerce og hvad mere...
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
06. oktober 2004 - 01:19 #3
Så vidt jeg ved kan OsCommerce det du lige har beskrevet. Du kan sælge programmer til download og betalingsdelen kan du selv ændre ved at hente betalingsmoduler fra deres hjemmeside.

Du kan se disse moduler på denne side:
http://www.oscommerce.com/community/contributions
Avatar billede ujo33 Nybegynder
06. oktober 2004 - 13:09 #4
Det lyder godt. Så prøver jeg at lede efter modulet til OsCommerce.
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
06. oktober 2004 - 13:12 #5
Jeg takker. =)