Avatar billede sunefr Nybegynder
05. oktober 2004 - 01:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Visual C++ Runtime error

Hej
Jeg har Windows XP, og har lige købt mig en ny printer. HP 5100 serien. Jeg har lige installeret den og alt burde virke, men hver gang jeg prøver at udskrive får jeg denne fejlmeddelelse:

Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime Error

Program: C:\Programmer\Microsoft Office\Office\POWEPNT.EXE

Abnormal program termination!

Jeg får denne fejl hvad enten jeg vil udskrive i Word, Powerpoint, Excel eller Acrobat Reader! Hvad kan jeg gøre? (Jeg har afinstalleret printeren og installeret den igen....)

Mange tak for hjælpen!

Sune Frandsen
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
05. oktober 2004 - 01:40 #1
prøv det samme med office...
Avatar billede sunefr Nybegynder
05. oktober 2004 - 01:49 #2
ok, prøver
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. oktober 2004 - 10:38 #3
det må være fordi den mangler POWEPNT.EXE - prøv ar reparere Officepakken
Avatar billede sunefr Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:37 #4
Nu har jeg afinstalleret officepakken og geninstalleret den... det virkede ikke... Så afinstallerede jeg igen og geninstallerede en nyere version af officepakken og jeg får stadig samme fejlmelding! Der er heller ikke kun i office programmer at den ikke vil udskrive. f.eks. også i Adobe acrobat reader (så er stien i fejlmeldingen bare en anden!) Hvad kan jeg gøre? Skal jeg formattere? Det ville jeg ellers gerne undgå!
Avatar billede sunefr Nybegynder
12. januar 2005 - 14:15 #5
lukker lige...