Avatar billede sandra_ Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse Til Engelsk

Nogen som er søde at hjælpe med at oversætte følgende tekst til engelsk? På forhånd Tak.

Historien handler om en mand ved navn Howard, som har svært ved at huske navne. Til tider har han svært ved at huske sine egne børns navne! Howard og Alice er gift og har tre børn sammen. På deres 12-års bryllupsdag går Howard til lægen for at blive behandlet for hovedpine, og dér bliver han forelsket i Elaine, som i øvrigt også er gift. Howard inviterer hende ud og de sover sammen dag efter dag efter det første møde. Howard, som arbejder som salgschef (sales manager) bliver fyret af sin boss. Howard og Elaine pakker deres kufferter og går på et hotel, hvor de skåler for deres fremtid som de vil tilbringe sammen resten af livet? Begge er ligeglade med deres familie, som de har efterladt, og opfatter det der er sket som ”kærlighed ved første blik” Howard efterlader blot et brev til Alice, og hvor han forklarer, at han er blevet forelsket i en anden, mens Elaine ringer til sin mand, blot for at hører hvordan drengene har det, men han lægger på med det samme, og nægter at snakke med hende (hvilket også er forståeligt) Howard søger ind på 32 forskellige jobs, uden at høre noget fra dem! Så Howard som før var en succesfuld mand er nu endt som arbejdsløs! Historien ender med at Howard bliver ringet op af Elaine, hvor han har svært ved at genkende hendes stemme, og spørger gang på gang: Hvem er det? Derefter undskylder han.
Avatar billede prologic Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:07 #1
Tsk, sikke en snyder.
Avatar billede teefax Nybegynder
04. oktober 2004 - 15:28 #2
The story is about a man called Howard, who is having a hard time remembering names. Accationaly he finds it difficult even remembering his own childrens names! Howard and Alice is married and have three children together. On their 12th aniversary Howard sees the doctor to get a treatment against headegg, and there he falls in love with Elaine, who by the way is also married. Howard invites her out and they sleep together day after day from the first meeting. Howard, who works as a sales manager gets fired by his boss. Howard and Elaine unpacks their suitcases and goes to a hotel, where they toasts for their future witch they will spend together for the rest of (their) life. Both does not care with their family, witch they have left behind, and considers what has happened as "Love af first sight". Howard just leaves a letter for Alice, where he explaines, that he has fallen in love with another, while Elaine calls her husband, just to hear how the boys are doing, but he hangs up right away, and refuses to talk to her (witch is understandable) Howard applies for 32 different jobs, without hearing anything from them! So Howard who before was a succesfull man is now an unemployee! The history ends with Howard getting a call from Elaine, where he has a hard time recognizing her voice, and asks repeatidly: Who is it? After that he apologizes.

Der er nok nogle fejl, men det er mit bud sådan hurtigt oversat...!
Avatar billede teefax Nybegynder
04. oktober 2004 - 15:32 #3
tredie sidste ord i sjette række: with skal selvfølgelig være about..!
Avatar billede sandra_ Nybegynder
04. oktober 2004 - 16:17 #4
Tusind Tak for svaret! Du har faktisk reddet min dag! Jeg TAKKER!!
Avatar billede teefax Nybegynder
04. oktober 2004 - 17:04 #5
Det var da så lidt...!