Avatar billede freehelp Praktikant
04. oktober 2004 - 12:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få forbindelse

Jeg sidder og roder med trådsløst netværk - men kan ikke få forbindelse.
Forbindelse kommer og går konstant.

Jeg kan fint opnå forbindelse når der er kabler mellem - meeen hvor er det trådløse så? :-)
Avatar billede pita- Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:53 #1
Hvor langt er der mellem? Kan forbindelsen godt række så langt som du vil have den til...?
Avatar billede freehelp Praktikant
04. oktober 2004 - 12:55 #2
Maskinerne står med 30cm mellemrum :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
04. oktober 2004 - 13:16 #3
Fandt udaf det :-)

Maskinen pejede ikke på mit acesspoint :-)
Avatar billede kenp Novice
04. oktober 2004 - 13:59 #4
*G* det plejer at hjælpe når man har 300 m i mellem ap og computer ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
04. oktober 2004 - 14:12 #5
Hehe...manglede lige dig men har forsøgt at tilføje dig via icq fra jobbet
Avatar billede kenp Novice
04. oktober 2004 - 14:31 #6
*G* men har altså ikke ICQ tændt når jeg er på arbejdet beklager meget! men har du fået det løst? ellers har jeg tid ca. kl. 18.
Avatar billede freehelp Praktikant
04. oktober 2004 - 16:35 #7
Ja det virker nu - men en netværks nørd er altid rar at have med sig :-)
Avatar billede kenp Novice
04. oktober 2004 - 16:52 #8
hvem er det ;) så vil jeg godt snakke med ham *G*
Avatar billede kenp Novice
04. oktober 2004 - 17:04 #9
hvis den stadigvæk smider dig af så slå ieee802.xx godkendelse fra på det trådløsenetkort ;)