Avatar billede runekeldsen Nybegynder
04. oktober 2004 - 11:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

sammenfletning af to access databaser

Jeg har brug for at sammenføre to access databaser. Den ene database indeholder nogle informationer som er gået tabt i den anden. Det store problem er at der er forekomster i de to tabeller som har samme hovednøgler og hvordan kan jeg så sammenføre dem og stadigvæk holde alle reference i databasen ??
Avatar billede hekla Nybegynder
04. oktober 2004 - 11:24 #1
Du har større chance for at få hjælp, hvis du lukker nogle af dine 11 åbne spørgsmål!

For at kunne svare på spørgsmålet, er vi nødt til at vide mere prøcist, hvilke felter og tabeller, der er gået tabt, og hvilke relationer, de har.
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
04. oktober 2004 - 11:43 #2
Jeg har haft lidt problemer med at dem der har svaret på mine spørgsmål ikke har oprettet et svar og jeg har derfor ikke kunne uddele points, men du har selvfølgelig ret jeg må hellere få lukket nogle af dem.

Jeg tror også hellere jeg må lukke dette spørgsmål da jeg ikke rigtig har tid til at vente på et svar og derfor er gået igang med manuelt at fylde de sidste forekomster ind i databasen.

Jeg undskylder ulejligheden hekla og jeg lover at rode bod på mine åbne spørgsmål i den nærmeste fremtid.>