Avatar billede analucius Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:11 Der er 1 kommentar

Farver på print af formular i Summarum

Jeg har et logo i farver, som ikke kommer ud på printet (alle typer bilag) i farver.

Hvad kan være galt. Er der et sted i Summarum, hvor farver kan fjernes?
Avatar billede enobe Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:17 #1
Måske et dumt spørgsmål - men har du tjekket dine default printerindstilinger? Summarum anvender som alle andre windowsapplikationer, default indstillinger for standardprinteren