Avatar billede haka Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

administrator adgang

hvordan jeg få administrator adgang til en anden computer for jeg kan ikke få adgang til den.
Avatar billede haka Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:38 #1
glemte lige at skrive de køre win xp pro dk og de er begge på en switch så de kan køre på nettet.
Avatar billede kenp Novice
03. oktober 2004 - 16:57 #2
via netværk eller lokalt på computeren?

men har du oprettet din bruger under brugerkonti?
Avatar billede haka Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:04 #3
via netværk
hvor skal jeg oprette mig som bruger, på den andens computer.
Avatar billede haka Nybegynder
03. oktober 2004 - 18:03 #4
jeg skal kun bruge det til at fjernbetjene en computer så jeg kan lukke den.
Avatar billede kenp Novice
03. oktober 2004 - 18:20 #5
så burde du jo kunne bruge dens administrator navn og password! eller indstallere et program som swichoff så kan du lukke den remote via en webbrowser.
Avatar billede haka Nybegynder
03. oktober 2004 - 18:31 #6
kan du ikke uddybe det ligt nærmere og hvor jeg kan få sådan et program.
Avatar billede kenp Novice
03. oktober 2004 - 18:47 #7
Avatar billede haka Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:13 #8
jeg har prøvet det program og hvergang lukker min og det skulle jo være den anden der skulle lukke.
Jeg har ikke rigtig styr på det med administator og password, kan man opnå administator adgang til en andens computer på et hjemme netværk ???
Avatar billede kenp Novice
03. oktober 2004 - 20:23 #9
Det var ogs den andne du skulle indstallere det på!

og hvis du nu sætter dig over til den anden så under kontrol panle der kan du oprette flere brugere.
Avatar billede haka Nybegynder
04. oktober 2004 - 10:30 #10
ok så jeg med, prøver lige.
Avatar billede haka Nybegynder
04. oktober 2004 - 16:11 #11
det virker nu så kenp kan du ikke smide et svar.
Hvad er en webbrowser ??
Avatar billede kenp Novice
04. oktober 2004 - 16:13 #12
f.eks. internet explorer
Avatar billede haka Nybegynder
04. oktober 2004 - 16:17 #13
da du skrev at man kunne remote via en webbowser, hvordan kan man gøre det jeg har adm. navn men der er ikke kode på den anden computer.
Avatar billede kenp Novice
04. oktober 2004 - 16:20 #14
hvis du har indstalleret det program på den anden computer som ejg skrev, så kan du via ie http://ipadresse faktisk logge ind på den anden computer også lukke den ned.
Avatar billede haka Nybegynder
04. oktober 2004 - 16:21 #15
ok jeg er med nu tak for det.