Avatar billede waark Nybegynder
06. marts 2001 - 11:07 Der er 6 kommentarer

Lyden hakker og der er echo

Jeg har et underligt problem min lyd.
Når jeg ikke er inde i et spil fungerer er lyden perfekt, men så snart jeg kommer ind i et spil bliver lyden hakket i stykker og der er echo på. Jeg har reinstalleret drivere, fjernet spil og installeret dem igen - installeret win98 oven på den eksisterende ver. - lydkortet har været ude og sat i igen... det eneste jeg mangler er at fdiske hele svineriet og starte helt forfra
HJÆLP ... jeg har ikke lyst til at starte så meget forfra på min pc

kan det være et directx problem og hvordan uninstaller jeg Directx7

jeg er ved at gå i selvsving over det her

hjælp !!!!!
Jesper
Avatar billede blazer Nybegynder
06. marts 2001 - 11:08 #1
nu sidder du vel ikke inde i en tunnel elelr en ekkodal mens du spiller spil vel?
Avatar billede syserror Nybegynder
06. marts 2001 - 11:10 #2
blazer >> ? *G*

Hvis ikke du har DirectX 8 skulle du prøve at opdatere til den. Du finder den på www.tweakup.dk
Avatar billede thomzen Nybegynder
06. marts 2001 - 11:10 #3
Hehe..

Nej, prøv med nogle opdaterede drivere til lydkortet? Eller hvis du kører med de nyeste, så installer nogle ældre?

Nogle drivere kommer i konflikt med andre ting i computeren, og virker derfor ikke helt optimalt.
(Taler af erfaring) :o)

ThomZen
Avatar billede zeus19 Nybegynder
06. marts 2001 - 11:16 #4
er det et sb-live lydkort??
Avatar billede waark Nybegynder
06. marts 2001 - 11:23 #5
det er et sb128 pci lydkort
Avatar billede deurell Nybegynder
13. marts 2001 - 10:26 #6
Jeg ville bare lige sige at jeg har haft et SB128 pci som kørte fint med win98.
Men er det alle spil den er gal i eller er det kun nogle det lyder jo som om det er spillene der er problemer.