Avatar billede zin Nybegynder
03. oktober 2004 - 11:53 Der er 3 kommentarer

Det blå lyd-stik i computeren!

Hej eksperter!
Min computer er koplet til en forstærker fra den grønne audio-out port i computeren. Mit problem er at det mini-jack jeg  har haft siddende i den er knækket inde i compen. Spørg mig ikke hvordan :S men jeg ville bare finde ud af om det er muligt at gøre det samme bare i den blå lydport lige neden under den grønne?
På forhånd tak!
//zin
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2004 - 11:57 #1
Den blå port er til line-in så medmindre du i din software kan bytte rundt på stikkene (det kan man på nogle surround-lydkort) så er der ikke noget at gøre.
Avatar billede zin Nybegynder
03. oktober 2004 - 11:59 #2
hmm ved ikke hvordan jeg skulle kunne bytte om på det :S
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2004 - 12:17 #3
Nej, det er heller ikke sikkert du kan. Men nogle bundkort tillader softwaren at pille ved opsætningen.

Du kan få et nyt lydkort til 150 kr, så ud og købe købe ;)