Avatar billede alex1971 Nybegynder
02. oktober 2004 - 21:13 Der er 2 kommentarer

Kørsel af en Scheduled tasks når der ikke er en logget på PC'en

Hej

Jeg har lavet en Scheduled tasks til genstart af nogle computer hver anden uge (de bruges som en filserver), men det virker kun når jeg logger på med en bruger profil. Er der nogen der kan hjælpe mig..

Hvh. Alex
Avatar billede jnoval Nybegynder
03. oktober 2004 - 00:52 #1
Har du prøvet at angive en bruger og password i "Run as" i schedule task.
Bemærk at brugeren skal angiver med domain\username eller computername\username
Avatar billede alex1971 Nybegynder
03. oktober 2004 - 07:08 #2
Ja, det har gjort. Men det virker kun hvis en bruger er logget på computeren.