Avatar billede analucius Nybegynder
02. oktober 2004 - 20:42 Der er 3 kommentarer

Import af Kontoplan i SummaSummarum

Jeg har brug for at importere en .dat fil kontoplan fra min revisor ind i Summarum.

Når jeg går igang med at indikere hvilke kolonner, der betyder hvad overfor Summa kikser det ved Konto-Type. Her forsvinder den fortolkede version af den importerede fil neders i Visning af import-vinduet.

Er det vigtigt hvad der står i kolonnen 'Type'?

Hvad skriver man i felterne Driftskontomarkering og Statuskontomarkering??

PFT

Morten
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
07. oktober 2004 - 17:43 #1
Det kan feks være D for driftskonti og S for statuskonti.
Hint: Gå ind i importfeltet og tryk F1, så kommer en hælpetekst frem
Avatar billede analucius Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:01 #2
Jeg fandt selv ud af at i C5 eksporten var driftskonti markeret med 0 og statuskonti med 1.

Sorry

Ellers tak
Avatar billede berliner_dk Nybegynder
17. oktober 2004 - 20:47 #3
- husk at lukke spørgsmålet :)