Avatar billede jupitor Nybegynder
02. oktober 2004 - 17:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Maskine genstarter ved boot

Håber nogen kan hjælpe mig med dette.

Jeg har købt et Asus K8N-E Deluxe og en AMD Athlon64, 3000+ med en thermalTake Cooler Silent BoostK8. Har samlet det og maskinen starter fint op. Har overført min gamle ram og harddisk. Men når windows begynder at loade genstarter maskinen hver eneste gang med en blå skærm (kan ikke nå og se hvad der står). Opstarten virker fint med det gamle bundkort/CPU. Er det en hardware fejl eller er der en eller anden jumper der skal stilles?
Avatar billede nopsen Ekspert
02. oktober 2004 - 17:39 #1
du kan ikke bare starte en windows installation op på et andet bundkort, du skal enten geninstallere windows på det nye bundkort eller prøve at køre en repair fra win cd'en.
Avatar billede halifax Nybegynder
02. oktober 2004 - 18:25 #2
Tjaa...  kommentaren fra nopsen må være Svaret på dit problem. Håber du får det løst og bliver glad for din Athlon64.  :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2004 - 19:47 #3
Og jeg melder mig til koret: du skal installere windows igen og aktivere m.m. :)
Avatar billede jupitor Nybegynder
02. oktober 2004 - 23:11 #4
Tusind tak - det var svaret - maskinen drøner derud af igen

I må lige svare hvis i vil have point
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 14:43 #5
ok :)