Avatar billede runzor Nybegynder
02. oktober 2004 - 09:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hover virker ikke i javascirpt menu

Hej eksperter
i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/545837
har jeg fået hjælp til en menu som jeg er godt tilfreds med. Det der undre mig er at når jeg sætter

a:hover {color: lime;}

så har det ikke indvirkning på links i menu baren. jeg har også prøvet

onmouseover="this.style.Color='lime';"

men det vil heller ikke virke. på et helt standard link virker begge dele helt fint.
Avatar billede virus Nybegynder
02. oktober 2004 - 13:34 #1
onmouseover="this.style.color='lime';"
lille c
Avatar billede roenving Novice
02. oktober 2004 - 14:33 #2
-- du kommer ikke til at sætte din javascript-style-kommando efter return false; ?-)

-- da return præcis gør hvad den siger, nemlig returnerer ud af scriptet, vil efterfølgende kommandoer jo ikke blive udført !-)
Avatar billede runzor Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:05 #3
smid lige et svar virus.... for det var sku der fejlen lå :-) undskylder for den sene respons men har lige været lidt presset...
Avatar billede runzor Nybegynder
12. maj 2005 - 14:08 #4
lukker nu. henvend dig hvis du vil have pointene :-)