Avatar billede rabell Nybegynder
01. oktober 2004 - 15:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

tastatur og mus amok

hej

jeg bruger pop up stopper fra panicware; hvor man skal holde ctrl nede for at få ønskede pop ups frem:

men nu er der sket et eller andet med mit keyboard; efter at jeg har holdt ctrlknappen ned i over otte sekunder: tasterne virker ikke: som i kan se kan jeg ikke skrive punktum mere: og der er aktiveret noget der hedder sticky keys:

det er også gået ud over min mus; der opfører sig helt unormalt: hvis man klikker på et link virker det enten ikke eller åbner op i et nyt vindue hver gang: desuden kan man ikke åbne programmer uden at åbne & af gangen:

jeg har tjekket min pc for virus; så nu er jeg på bar bund:

er der nogen der kan hjælpe mig?

på forhånd tak:
Avatar billede trekkies Juniormester
01. oktober 2004 - 16:05 #1
Du kan prøve at opgradere dine driver til dit tastatur og din mus.
Avatar billede rabell Nybegynder
01. oktober 2004 - 16:34 #2
tak trekkies.

fandt lige ud af, at min ene shift-knap sad permanent i bund, hvilket var årsagen til problematikken.

hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede trekkies Juniormester
01. oktober 2004 - 16:37 #3
Jeg synes at du selv skal tage de 60 point, da min ide ikke kunne hjælpe dig.

Du laver et svar, og bagefter markere du dit navn ude til venstre i en boks, og klikker på accepter
Avatar billede rabell Nybegynder
01. oktober 2004 - 16:40 #4
ok tak. det var nemmere før i tiden. jeg har hverken en navneboks i siden eller en accepterknap??
Avatar billede rabell Nybegynder
01. oktober 2004 - 16:41 #5
øhhh ok - nu fik jeg den. man er vel lidt langsom i betrækket ;-)

nå men tak for hjælpen i alle tilfæde.
Avatar billede trekkies Juniormester
01. oktober 2004 - 16:43 #6
Det var så lidt, selv om at det ikke hjalp.

Jeg rensede mit tastatur for ca. 2-3 uger siden og det var meget beskidt, så jeg vil råde dig til at fjerne alle dine taster og gør det rent.
Avatar billede htmlkongen Novice
01. oktober 2004 - 17:30 #7
(Bare et lille fif hvis du gør det, så tag evt et digi billede af det inden så du ved hvor de skal sidde bagefter :) ) Så er du hvert fald ikke i tvivl, og sparer måske tid i sidste ende :)
Avatar billede trekkies Juniormester
01. oktober 2004 - 17:39 #8
Det er rigtig nok, men hvis man keder sig, så er det en god måde at fordrive tiden på. :)
Avatar billede htmlkongen Novice
01. oktober 2004 - 17:49 #9
Hihi jeps :)