Avatar billede botha Nybegynder
01. oktober 2004 - 12:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oversæt engelsk til dansk(.doc)

Jeg har en 32 siders lang manual som er på engelsk til et program.

Men jeg vil meget gerne have det oversat til gebrokkent dansk.
(jeg ved godt det ikke bliver korrekt oversat, men for en person som slet ikke forstå engelsk er det dog en del bedre en det originale dokument)

Findes der er program eller en hjemmeside hvor man kan kan indlæse dette dokument, eller Copy/paste det overi, hvorefter det oversætter ordene et efter et?
Avatar billede autohh Nybegynder
01. oktober 2004 - 12:09 #1
www.free2read.com

sæt din tekst der ind så oversætter den alt det den kan (noget af det gir ikke menning med meget af det.)
Avatar billede jkrons Professor
05. oktober 2004 - 14:59 #2
"This is not too good" bliver til "indeværende er ikke ligeledes artig" så jeg er lige ved at tro, at selv er person, der aldrig har lært engelsk, vil have nemmere ved at læse det på originalsproget.