Avatar billede simone007 Juniormester
01. oktober 2004 - 11:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjern rettelser

Når man har rettet i et word doc. (office 2003) kan man gå op i korrektur menuen og få vist de rettelser man har lavet. Men hvordan undgår man at andre kan gå op og se de rettelser, når man f.eks. mailer dokumentet til andre? Jeg mener statsministeren havde et lignende problem omkring en nytårstale for nogle år siden.
01. oktober 2004 - 11:54 #1
Du skal acceptere ændringerne.

Funktioner->Ændringer, klik på knappen Accepter ændringer (Accepter alle ændringer i dokumentet)
01. oktober 2004 - 11:56 #2
Eller hvis det er en ældre version:
Funktioner->Ændringer->Accepter eller afvis ændringer, klik på Accepter alle
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
01. oktober 2004 - 11:57 #3
En meget NEM måde og måske lidt fusket er jo at du kan gemme dokumentet som alm txt format...
Avatar billede simone007 Juniormester
01. oktober 2004 - 14:59 #4
fandt det selv. Finktioner > indstillinger > sikkerhed