Avatar billede stigc Nybegynder
05. marts 2001 - 22:17 Der er 96 kommentarer og
5 løsninger

Logo til site

Havde forestillet mig et logo i størrelsen
140*70 eller 300-400*70

Men du har lov til at prøve andre størrelser.
Logo\'et skal lyde \"tipsspillet\" eller \"www.tipsspillet.dk\".

Gerne indeholdende en fodboldbane, fodbold, tipskupon eller andet i grafikken.

Jeg udlover her 500 point til foreslag og også gerne endelige udgaver. Hvis det er noget jeg får lyst til at bruge, smider jeg gerne en 1000-2000 oven i....

Håber der er nogen der har lyst :)

Stig Christensen
Avatar billede tpiil Nybegynder
05. marts 2001 - 22:21 #1
freelance kategorien er til \"pengeopgaver\" og ikke til \"pointopgaver\" :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. marts 2001 - 22:23 #2
mm
Avatar billede dna Nybegynder
05. marts 2001 - 22:23 #3
tpill: bestemmer folk da selv...
Avatar billede tpiil Nybegynder
05. marts 2001 - 22:25 #4
dna >> nop
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. marts 2001 - 22:30 #5
mmmh, siger jeg....
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
05. marts 2001 - 22:34 #6
well, mener admin har skrevet noget like this \"Freelance kategorien er til alle opgaver, både for point og penge\"
Avatar billede tpiil Nybegynder
05. marts 2001 - 22:35 #7
nå okay, det mener jeg bare ikke :)
Avatar billede dna Nybegynder
05. marts 2001 - 22:41 #8
tpiil: hvad du mener, er sådan set MEGET ligegyldigt...! :)

Hvis folk vil hjælpe manden for alt mellem 500-2500 point, så er det da bare rart, at der findes nogle flinke folk...

dna
Avatar billede stigc Nybegynder
05. marts 2001 - 22:43 #9
hvilken kategori skal jeg så smide den i?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
05. marts 2001 - 22:49 #10
stigc -> Bare lad den blive her, hvis folk vil hjælpe dig for point så hjælper de dig.

Denne kategori er både til point/penge opgaver
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
05. marts 2001 - 23:39 #11
Hej
Jeg vil med glæde lave et forslag, jeg sender det senere idag, eller imorgen.

/kenneth
Avatar billede cvsac Nybegynder
06. marts 2001 - 08:47 #12
jeg vil også med glæde lave et lille forsøg med et logo til dig ... jeg fixer lige lidt sammen her senere idag :)
Avatar billede brandy Nybegynder
06. marts 2001 - 14:43 #13
Jeg er med! ;o) (hvis jeg kan nå det inden du har bestemt dig)
Avatar billede brandy Nybegynder
06. marts 2001 - 17:58 #14
Jeg har sendt mit forslag til dig!

/Brandy
Avatar billede stigc Nybegynder
06. marts 2001 - 19:35 #15
barndy>> Har ikke fået noget endnu...

Kan sendes til stig@stigc.dk
Avatar billede brandy Nybegynder
06. marts 2001 - 19:39 #16
??? okay! prøver igen! Nu skulle den være der!

Mystisk...

MVH
Brandy
Avatar billede stigc Nybegynder
06. marts 2001 - 21:22 #17
Brandy >> Jeg er ked af det. Jeg har desværre heller ikke fået den denne gang. Har tjekket min e-mail og der er hul igennem...

Prøv i stedet på: stigc@get2net.dk
Avatar billede brandy Nybegynder
06. marts 2001 - 21:32 #18
Nu har jeg sendt den igen...hæhæ! Nu håber jeg der er hul igennem.

/brandy
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
06. marts 2001 - 23:03 #19
Jeg har lagt et forslag op på http://www.jakel.dk/tipslogo/tipslogo.htm

... tjeck det til at starte med.

/Kenneth
Avatar billede brandy Nybegynder
07. marts 2001 - 10:11 #20
Stigc-->Hvis du har nogle forslag eller ændringer til det logo jeg sendte dig, så er du meget velkommen til at sende en mail.

www.fotx.net/brandy

/brandy
Avatar billede and.vang Nybegynder
07. marts 2001 - 19:23 #21
Stig Christensen...Synes jeg har hørt det navn før. Er det ikke dig der har en hjemmeside hvor der er et eller andet online-spil der går ud på at gætte personer osv. Eller er jeg bare helt galt på den. Nå, logoet. Jeg vil da meget gerne prøve også selvom jeg ikke får penge for det.

/Anders
Avatar billede pheromaster Nybegynder
07. marts 2001 - 19:30 #22
Jeg vil gerne lave et logo til dig... Har du ikke icq?
Avatar billede pheromaster Nybegynder
07. marts 2001 - 19:30 #23
Men baggrunden bliver hvid eller sort...!
Avatar billede pheromaster Nybegynder
07. marts 2001 - 19:32 #24
Man måtte selv bestemme hvad der skulle stå på logoet, ik?
F.eks : tipsspillet eller www.tipsspillet.dk ..
Laver sQ bare et hvor der står begge dele :)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
07. marts 2001 - 19:36 #25
Jeg er nu gået igang med at lave et par logoer til dig.. Håber at de kan bruges når de er færdige :)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
07. marts 2001 - 19:45 #26
Jeg har lavet 5stks...
Avatar billede pheromaster Nybegynder
07. marts 2001 - 19:45 #27
De ligner meget hinanden.. men ikke så meget igen!
Avatar billede pheromaster Nybegynder
07. marts 2001 - 19:50 #29
Opz.. Undskyld.. Jeg kom til at give de forkerte aresser..
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
07. marts 2001 - 21:25 #31
prøver lige :)
Avatar billede moini Nybegynder
07. marts 2001 - 21:49 #33
Det mener du ikke, vel thirdmanonthemoon?
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
07. marts 2001 - 22:30 #34
hvad...mener du de stinker(så har du da ret), eller er de at Psp ikke virker så er det fordi det er en trial vers. :)
Avatar billede staz Nybegynder
08. marts 2001 - 09:35 #35
Jeg har lavet noget, måske mere hen ad et banner, men håber du kan bruge det. Den kører for hurtigt men hvis du kan lide det sætter jeg gerne farten ned.....

http://www.whitehat.dk/pixelupload/tipspilet.gif

---- Staz ----
Avatar billede pheromaster Nybegynder
08. marts 2001 - 09:48 #36
Mon vi snart hører noget fra stigc ? :)
Avatar billede brandy Nybegynder
08. marts 2001 - 10:36 #37
Kreativiteten er vist i højsædet her! *ggg*
Mange pæne forsøg! Det er også en masse dejlige points.
Stigc--> Jeg har smidt en mail til dig på din get2net adr. Den anden du har kan jeg simpelt hen ikke komme igennem til!!!!

MVH
Brandy
Avatar billede pheromaster Nybegynder
08. marts 2001 - 12:45 #38
stigc ??????? Er du gået død? *G*
Avatar billede stigc Nybegynder
08. marts 2001 - 15:25 #39
brandy har virkelig leveret kvalitet...

Jeg lukker det her spørgsmål om et par dage, så hvis i har et bud så skal i skynde Jer. Ellers går de 2.000 til brandy, og de 500 deler jeg imellem Jer....

Tak for de mange bud..
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
08. marts 2001 - 15:28 #40
må vi ikke se brandys logo, så ved vi hvilken retning vi skal bevæge os i?

/Kenneth
Avatar billede brandy Nybegynder
08. marts 2001 - 15:37 #41
Stigc-->Du har fået mailen fra mig? Du må selv om, om du vil vise billederne frem til de andre, men det \"hæmmer\" selvfølgelig kreativiteten hos de andre, hvis man ved hvad man skal overgå. ;o)
Men selvfølgelig kan det også give inspiration!!!

/Brandy
Avatar billede pheromaster Nybegynder
08. marts 2001 - 17:42 #42
stigc - Hvor mange points får vi så ca. hver?
Avatar billede pheromaster Nybegynder
08. marts 2001 - 17:43 #43
Det er jo ca. 125 til hver? Eller hvad?
Avatar billede pheromaster Nybegynder
08. marts 2001 - 17:47 #44
Jeg synes at thirdmanonthemoon og jeg skal dele pointsne, da han lavede 6logoer, og jeg lavede 5logoer. Eller er det ikke fair?
Avatar billede stigc Nybegynder
08. marts 2001 - 18:02 #45
Det handler om kvaliteten er ens bud! :)
Avatar billede dna Nybegynder
08. marts 2001 - 18:13 #46
Må vi ikke lige se det LOGO som er 2000 point værd ?
Avatar billede brandy Nybegynder
08. marts 2001 - 18:18 #47
For min skyld gerne!? Men jeg \"vil\" ikke smide det ud på min server, da Stigc har rettighederne over det, HVIS han vælger mit som det han vil bruge... ;o)
Stigc--> du må gerne for mig!

MVH
brandy
Avatar billede stigc Nybegynder
08. marts 2001 - 18:46 #48
Det kommer jo nok på www.tipsspillet.dk i løber af nogen uger! :)
Avatar billede stigc Nybegynder
08. marts 2001 - 18:46 #49
i skal nok få nogen af de 500 point:)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
08. marts 2001 - 19:32 #50
stigc - Vil det sige at thirdmanonthemoon og jeg skal dele pointsne alene? :)
Avatar billede stigc Nybegynder
08. marts 2001 - 19:39 #51
Så videt jeg kan se er der fire der har lagt et svar...

Men jeg lukker først om et par dage..
Avatar billede dna Nybegynder
08. marts 2001 - 23:32 #52
hmmm! Det er ikke tilladt at afhandle 2000 point, uden at vi andre ser hvad det er... det er simpelthen regler !!

dna
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 09:47 #53
stigc - Jamn, thirdmanonthemoon og jeg lavede da flest logoer? Og desuden vil vi MEGET gerne se det logo som der er 2000 points værd !!
Avatar billede staz Nybegynder
09. marts 2001 - 10:23 #54
Stop nu jeres lort, “Jamn, thirdmanonthemoon og jeg lavede da flest logoer?“. I lyder fandme som bønehavebørn, er det så vigtigt med de point. Hvis så kan du sku´da bare få mine i det her spørgsmål. Se mig jeg har flere point end dig. I er så langt ude.

---- Staz ----
Avatar billede brandy Nybegynder
09. marts 2001 - 10:34 #55
Sådan Staz!!! Pointene bli\'r nok delt ud efter hvad Stigc synes om dem. Ikke efter om man har lavet 37 forskellige logoer i MS Paint...eller Word(!)

;o)

<?
echo\"brandy\";
?>
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 11:36 #56
staz - Takker :o)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 11:36 #57
*LoL*
Avatar billede stigc Nybegynder
09. marts 2001 - 20:59 #58
Lukker spørgsmålet i morgen. Så nu er der 24 timer tilbage til Jers bud.......
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 21:16 #59
stigc - Må vi se det logo som der er 2000 points hver eller hva?
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 21:17 #60
stigc - Og hvem skal have hvad af points....?
Avatar billede stigc Nybegynder
09. marts 2001 - 21:51 #61
Hvis du ikke tager det roligt så får du nul og nix...
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 00:25 #62
Okay
Avatar billede brandy Nybegynder
11. marts 2001 - 14:21 #63
Hvad så? - har du fundet en vinder???

/brandy
Avatar billede prodic Mester
11. marts 2001 - 14:31 #64
StigC->Vent til imorgen med at afslutte. Kaster lige noget sammen i min sædvanlige stil!

Og da du angiver størrelser, går jeg ud fra at det er noget du skal bruge på siden og ikke som normalt med Brevpapirs-logoere.

Avatar billede ezzuk Nybegynder
11. marts 2001 - 14:36 #65
prodic> smæk lige et link af dit logo. jeg har aldrig set nogle af dine logoer før. eller er de en hemmelighed? :-)
Avatar billede prodic Mester
11. marts 2001 - 14:43 #66
ezzuk->øhhh nej de er da ikke den helt store hemmelighed.
Har bare ikke lavet så mange her på det sidste på grund af redesignet på www.prodic.dk(kan ses nu), der kan du desuden se hvem jeg har lavet logoere/bannere for i tidens løb.
Det sidste jeg lavede så sådan her ud :
http://www.prodic.dk/eksperten/lupo.jpg

Der er flere, men kan ikke finde dem lige nu!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
11. marts 2001 - 14:49 #67
det kan jeg se :-)
Avatar billede prodic Mester
11. marts 2001 - 14:57 #68
StigC->Farver..?? Skal man bare finde på nogen?
Der er jo ikke meget info at hente på selve siden lige nu.

Ezzuk->Tilfreds?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
11. marts 2001 - 15:12 #69
det er flot.
Avatar billede stigc Nybegynder
11. marts 2001 - 16:03 #70
du har frie hænder!
Avatar billede prodic Mester
11. marts 2001 - 19:27 #71
stigc->Så er der noget at kigge på :
http://www.prodic.dk/eksperten/tipsspillet/
Har skrevet en kommentar til alle 4 nedenunder.
Og du skal være velkommen til at komme med din mening enten her eller via mail som er angivet under de 4 forslag.
Arbejdsfiler(Psd) kan naturligvis udleveres hvis det ønskes.
Avatar billede brandy Nybegynder
11. marts 2001 - 19:32 #72
De er...flotte(!)...MEGET!

/brandy
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
11. marts 2001 - 19:36 #73
jep - et par flotte forslag.
/kenneth
Avatar billede stigc Nybegynder
11. marts 2001 - 20:23 #74
Ja så lavet systemet lort i det! Jeg prøvede med at give alle 100 point, hvorved den automatisk uddelte alle point ligeligt..

Dette er selvfølgelig ikke meningen. Opretter et spm og håber at nogen vil betale tilbage.

Alle andre end prodic og brandy, skulle kun have haft 100 point!

Point til brandy og prodic ligger her:

http://www.eksperten.dk/opretspm.phtml
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. marts 2001 - 20:33 #75
Ikke fordi jeg har en bøjet 5-øre med dte her at gøre men jeg vil gerne se brandy\'s kreation, hvis det er muligt ? Jeg synes det er spændende at se hvor dygtige folk er .. (læs: jeg stinker selv AAALT for hårdt til grafik *g*)
Avatar billede stigc Nybegynder
11. marts 2001 - 20:53 #76
Det er helt i orden. Brandy lægger du det op et eller andet sted?
Avatar billede brandy Nybegynder
11. marts 2001 - 20:54 #77
jeps! 5-10 mins. så er der et link...
Avatar billede stigc Nybegynder
11. marts 2001 - 20:55 #78
Prodic>> Dit første forslag kan jeg meget godt lide. Kan teksten ændres til www.tipsspillet.dk (:)) og kan du gøre det 100 pixels bredere, og lade det fade ud i højre side, til samme blå farve det starter med i venstre side?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. marts 2001 - 20:56 #79
brandy:> tark :-)
Avatar billede brandy Nybegynder
11. marts 2001 - 21:02 #80
Avatar billede prodic Mester
11. marts 2001 - 21:10 #81
Brandy->Flot arbejde. Ser ret godt ud!
Baggrundene er faktisk også ret fede.

stigc->Ang. det første forslag, så vil du gerne have den 100 pixels bredere? Jeg har med vilje holdt den i 460x60, da du så har mulighed for at lave noget Banner-Byt senere, men lad mig få at vide om den skal køre 100 pixels mere til højre og fade ud til den samme blå, som der er helt til venstre??
Og tak for de mange point. Skal jeg betale nogle af dem tilbage eller hvordan ligger det?, sig bare til så skal det ske.
Avatar billede prodic Mester
11. marts 2001 - 21:12 #82
Brandy->Du skal nok lige ligge et svar her : http://www.eksperten.dk/spm/55907 - tror det er den stigc mener. :-)
Avatar billede stigc Nybegynder
11. marts 2001 - 21:32 #83
Brandy og Prodic skal ikke betale noget tilbage, men derimod tage i mod nogen flere. Nu håber jeg at nogen af de andre betaler lidt tilbage. Ca. 400 point per mand!

Prodic >> Ja det er lige som jeg gerne vil have det. Det skal også fungere som et logo der fylde næsten hele bredden på siden.
Avatar billede stigc Nybegynder
11. marts 2001 - 21:33 #84
Hvad siger i til at desgine en hel side?
Avatar billede prodic Mester
11. marts 2001 - 21:38 #85
stigc->Jeg laver en ekstra version til dig af nummer 1, så kan du beholde den gamle til Banner-Byt eller noget.
Ang. design af en hel side...selvfølgelig vil jeg gerne det, men så bliver vi nok nødt til at blande nogle $ ind i det.
Avatar billede stigc Nybegynder
11. marts 2001 - 21:43 #86
he, he! Tænkte det nok! Det er helt fair, men det har jeg ikke råd til..
Avatar billede stigc Nybegynder
11. marts 2001 - 21:44 #87
Prodic>>

Jeg regner med jeg stadig må kontakte dig med småændringer af din grafik, selvom du har fået point? Det bliver ikke lige i aften!
Avatar billede prodic Mester
11. marts 2001 - 21:46 #88
StigC->Du har vel min mail-adr. eller ved hvor du kan kontakte mig. så du kontakter bare.
Avatar billede stigc Nybegynder
11. marts 2001 - 21:48 #89
takker!
Avatar billede brandy Nybegynder
11. marts 2001 - 21:57 #90
Et site? - Det kan vi vel snakke om! Men som prodic siger skal der nok en lille smule £$€ ind i det ;o)

[brandy]
Avatar billede stigc Nybegynder
11. marts 2001 - 23:04 #91
prodic & Brandy >> Sender i PSD filerne?
Avatar billede brandy Nybegynder
11. marts 2001 - 23:09 #92
Jeps! De kommer lige om lidt...

[Brandy]
Avatar billede stigc Nybegynder
11. marts 2001 - 23:39 #93
Jeg er vist dårligt til at regne. Tilbage-betalingen fra dem, der har fået for mange point må ligge på 500 point.

tak for filerne Brandy
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
12. marts 2001 - 08:28 #94
Avatar billede prodic Mester
12. marts 2001 - 09:29 #95
StigC->Sender filerne så hurtigt som muligt. Bare til den adr. du har angivet under dit mini-site ikke?
Avatar billede stigc Nybegynder
12. marts 2001 - 10:47 #96
send til stig@stigc.dk
Avatar billede prodic Mester
12. marts 2001 - 13:37 #97
StigC->De 600 point fra pheromaster ser du nok ikke igen, da han er ved at blive slettet.
Ang. banner nummer 1 så er der nu en version i 560 pixels også på samme side.
Arbejdsfilerne sender jeg imorgen.
Avatar billede stigc Nybegynder
16. marts 2001 - 11:07 #98
Nå! Er der nogen der har lyst til at betale tilbage?
Avatar billede pheromaster Nybegynder
17. marts 2001 - 00:38 #99
Avatar billede and.vang Nybegynder
24. marts 2001 - 18:56 #100
Hvor får i egentlig alle de billeder fra?

/Anders
Avatar billede **civic** Nybegynder
07. juli 2001 - 12:38 #101
Phodraw der kan mean lave logoer