Avatar billede mecca31 Nybegynder
30. september 2004 - 09:02 Der er 2 kommentarer

Strøm på en månede

Hej med jer allesammen her inde..
Jeg har en computer 300 Watts Strømforsyning og ingen cd rom drev i den og ja en HD og en p4 2.6 ghz

Det mit spørgsmål er..

Hvor meget Strøm og hvor mange penge bruger sådan en om måenden hvis den er tændt 27/7 men skærmen er Slukket om natten

Helst gerne en masse svar og nogen udregninger

Mvh Thomas
Avatar billede medions Nybegynder
30. september 2004 - 09:26 #1
Jeg vil skyde på 1200,- om året...

//>Rune
Avatar billede bleze Nybegynder
01. oktober 2004 - 01:01 #2
Hvad med at gå ud og købe sådan et måleinstrument der kan fortælle dig det nøjagtigt? De koster ikke alverden og er lette at bruge...

Jeg fik personligt et chok da jeg så at min 300 watts strømforsyning med en del hardware på, kun trak omkring 70-80 watt efter load af Windows.