Avatar billede jespertage Nybegynder
30. september 2004 - 02:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

online adresse liste

Hej eksperten
jeg skal lave en adresse liste der viser nogle firmaer, den skal ligge online og jeg ville gerne lave den i en data base men desvære kender jeg ikke så meget til det.

jeg har et eks. som jeg jerne vil ha det til at se ud
http://aok.dk/search?type=grid&flavor_id=2&sort=rank-desc&histoindex_left=neighborhoods&context=restauranter&cslink=cs_restaurants_restaurant_by_neighborhood
hvis det ikke virker er der aok.dk og tryk på alle Restauranter

list lang adresse men den skulle virke

håber der er nogle der kan hjælpe mig
eller evt en side hvor jeg kan læse vider på det

på forhånd tak
Jesper Tage
Avatar billede thorus Nybegynder
30. september 2004 - 02:31 #1
Lav det i PHP / mySQL database, det er næsten lige til :). se artikler her på exp.dk eller på www.phpuniverset.dk om php mySQL
Avatar billede jespertage Nybegynder
30. september 2004 - 11:01 #2
Det hjalp mig ikke så meget desværre
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
02. oktober 2004 - 02:12 #3
Dit spørgsmål er MEGET generelt. Du må forklare, hvorfor du ikke bare kan bruge en tekstfil med adresserne i. Eller excel. Hvorfor Access?
Avatar billede jespertage Nybegynder
02. oktober 2004 - 02:22 #4
det skal heller ikke være access, men har bare ikke prøvet alt lave en database før og jeg skal bruge den her til noget jeg skal lave. jeg er åben for ider. og andre programmer. det ville bar være nemmer det andet når man får det op og køre også ville jeg gerne lære det derfor.
Avatar billede jespertage Nybegynder
01. februar 2005 - 14:27 #5
Jeg lukker dette spørgsmåljeg fat ikke noget hjælp