Avatar billede net-meister Nybegynder
30. september 2004 - 00:04 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

efterårs ferie fri?

Har "voksne" med arbejde osse i efterårs ferien eller gælder det kun skolebørn??
Avatar billede csuperman Nybegynder
30. september 2004 - 00:07 #1
Det er kun skole-elever der har fri.
Men du kan spørge din chef om det er ok, at du holder en uges ferie.

/Csuperman
Avatar billede razersedge Nybegynder
30. september 2004 - 00:07 #2
Det kommer vel an på jobbet - men normalt skal folk med arbejde selv tage fri for at have fri den uge, og derved bruge en uge af den tid man har lov til at tage fri fra arbejdet (igen forskelligt fra job til job).
Avatar billede m_els Nybegynder
30. september 2004 - 00:14 #3
Bare lige en hurtig kommentar - hvordan passer dit spørgsmål ind under "Generelt IT"??
Avatar billede backside Nybegynder
30. september 2004 - 01:21 #4
m_els>> Det kommer igen an på jobbets art.  *GG*
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
30. september 2004 - 08:32 #5
Hvis du er skolelærer, så er der en stor chance for at du også får ferie!