Avatar billede jesper_dk Nybegynder
29. september 2004 - 15:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indsætte menu og opdatere denne i word

Hej

Jeg vil indsætte en menu i word og jeg vil kunne opdatere denne automatisk udfra kriterier jeg vælger i mit program.

Er der nogle der har et stykke kode, eller ved hvor der findes et eksempel der kan gør dette.

evt. bare hvordan man i programel opretter en menu i word

(jeg køre word 2003, men eksempler i andre versioner er velkommen)

Håber nogen kan hjælpe mig
Avatar billede jepsen999 Nybegynder
30. september 2004 - 07:35 #1
Hvis du vil bruge .NET - og ellers havde du vel ikke postet her ;) - kan du bruge "Visual Studio Tools for the Microsoft Office System".
Se et eksempel på en menu her : http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/odc_vsto2003_ta/html/VSTOIntro.asp
Avatar billede jesper_dk Nybegynder
30. september 2004 - 09:30 #2
det ser rigtig spændende ud, hvis du vil have poing kan du bare oprette et svar
Tak for hjælpen
Avatar billede jepsen999 Nybegynder
30. september 2004 - 19:03 #3
Det var så lidt.
I forhold til de gamle VBA-makroer hvor brugeren skulle svare om han ville bruge dem eller ej, er sikkerheden for at afvikle en ".NET-makroer" lidt anderledes. Det er lidt sværere at sætte op, men til gengæld mere nuanceret. Men der står vist også noget om sikkerhed i ovenstående link.
Avatar billede jesper_dk Nybegynder
02. oktober 2004 - 00:18 #4
Hej igen

jeg har fundet ud af at jeg ikke har :

  Microsoft® Visual Studio® Tools for the Microsoft Office System

er det noget man kan downloade eller ligger det på office cd´en eller hvad.
Avatar billede jepsen999 Nybegynder
02. oktober 2004 - 11:03 #5
Da jeg brugte det var både office2003 og visual studio tools i beta, - og gratis. Men jeg kan se microsoft tager 200$ for det :/
http://msdn.microsoft.com/vstudio/howtobuy/officetools/default.aspx
Avatar billede jepsen999 Nybegynder
02. oktober 2004 - 11:18 #6
Jeg fandt et andet eksempel der ikke bruger visual studio tools:

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-
us/dnoxpta/html/odc_oxppias.asp
Du skal dog stadig have visual studio for at det kører.
Avatar billede jesper_dk Nybegynder
02. oktober 2004 - 18:31 #7
Mit firma har MSDN Subscription så jeg downloader dem bare, var bare i tivl om det var noget der lå på office ellr visual studion cd erne.

endnu en gang tak for hjælpen