Avatar billede _creator_ Nybegynder
29. september 2004 - 14:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Microsoft VM vil ikke installers!

Hej med jer,

Jeg har på nuværende tidspunkt Java(TM) 2 Platform fra Sun installeret.

For at køre nogle applikationer har jeg brug for Microsoft VM istedet. Jeg har prøvet at installere den, og den ser ud til at blive installeret rigtigt, men alligevel er den ikke der efter installationen.

Er der nogen af jer der ved hvordan man fixer det?
Avatar billede morten_leth Nybegynder
29. september 2004 - 15:11 #1
Kan du ikke se den inde i Internet explorer > funktioner > Internet indstillinger > avanceret også nede ved suns der lige under skulle Microsoft's VM da gerne være... og hvis den ikke har fejlet så er der i hvert fald et problem hvis den ikke er der.. (hehe.. det er i hvert fald logik i min verden)
men prøv lige at se om ikke den er der.. hvis ikke.. så ved jeg sgu ikke hvad du kan gøre...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
29. september 2004 - 15:11 #2
men hvis den er der.. kan du med fordel lige slå suns fra, ellers vil de slås om hvem der skal bruges til at se java med... ;)
Avatar billede _creator_ Nybegynder
29. september 2004 - 15:25 #3
det virkede... hvorfor har jeg ikke tænkt på det før!!!??? :)

kom med et svar ;)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
03. oktober 2004 - 20:54 #4
hehe.... det vel det man har eksperten til at tænke over.. ;)
Avatar billede _creator_ Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:49 #5
det er lige det :) men jeg venter altid til jeg næsten er blevet gal af at prøve at finde ud af det selv :/