Avatar billede acomma Nybegynder
29. september 2004 - 11:17 Der er 4 kommentarer

SMS-applikationer ønskes!

Hejsa,

Vi har fået udviklet et system der kan håndtere SMS-udsendelse og modtagelse, men i den forbindelse har vi fået nogle ønsker fra vores kunder på applikationer der kan noget specielt.

- sms-chat
- dating-applikationer
- sms-shoutcast hvor man sender sms og den vises i et banner
- sms-konkurrence-modul med mulighed for tidsstyret afsendelse
- diverse opgaver

Kontakt mig venligst på MSN eller e-mail LB[at]acomma.com

Opgaven er stillet, deadline er hurtigst muligt, da kunderne er MEGET interesserede. For den rette vil der være tale om projektpris/timebetaling samt løbende vedligeholdelsesbetaling. Du kan vælge at sende faktura eller få løn udbetalt.

På forhånd tak! / LB
Avatar billede 123design Nybegynder
29. september 2004 - 22:23 #1
prøv pezzo.net - de er specialister inden for sms teknologi, og har alle de store SMS partnere
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
06. oktober 2004 - 13:49 #2
Jeg har tidligere arbejdet med sådan ting og kan fortælle at det er relativt simpelt at lave.

Få din modtager til at checke op mod en database for at gemme de data som bliver sendt til jeres gateway og behandel dataene med nogle funktioner.

Er det til jeres Shoutcast smides indholdet bare en en tabel som udskrives på hjemmesiden med PHP.
Konkurrencer kan oprettes i databasen. Check her om datoen er mellem start/slut før den tilføjer brugerens svar.
sms chat forgår mere eller mindre på samme måde som din shoutcast. Her er det bare outputtet i browseren som skal være anderledes. Her skal så også laves en tabel som genkender brugeren og erstatter nummeret med et brugernavn.
Dating er også bare en database hvor man kan gemme sin profil i via sms og få sendt en match liste tilbage hvis det er det man ønsker.

Afhængigt af din gateway vil jeg anbefale af få den til at poste dataene til dit script eller eventuelt bare eksekverer koden hvis din PHP/MySQL ligger på samme server.
Avatar billede acomma Nybegynder
13. oktober 2004 - 08:23 #3
Kontakt mig venligst på MSN, så finder vi ud af noget. Kender godt Pezzo :-)
Avatar billede acomma Nybegynder
13. oktober 2004 - 08:24 #4
kan du kontakte mig frac? snarest? haster lidt meget...