Avatar billede illusion Nybegynder
29. september 2004 - 11:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dansk tastatur - danske tegn vises ikke korrekt

Jeg har prøvet at installere det danske tastatur på min pda, men i stedet for æ viser den ä og ö i stedet for ø. Å vises som det skal. Hvorfor??? Jeg installerede den norsk/danske version...
Avatar billede sth Novice
29. september 2004 - 17:27 #1
Det er fordi at du bruger det svinske/finske og ikke det dansk/norske, fjern det svenske så trorjeg det virker
Avatar billede illusion Nybegynder
01. oktober 2004 - 21:23 #2
Jep - så virkede det! Send lige et svar - så får du points...
Avatar billede sth Novice
02. oktober 2004 - 16:47 #3
:-) havde selv samme fejl
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
08. december 2004 - 20:59 #4
hvordan fjernede du det?? her samme problem nu, men har et problem med at der er en dll den siger hindrer det...
Avatar billede sth Novice
14. december 2004 - 20:17 #5
Du skal bare fjerne det svinsk / finske tastetur, men faktisk mener jeg at huske at der er en fejl i programmet og at du i stedet skal fjerne det dansk norske !
Men prøv lige at fjerne det svensk/finske først
Avatar billede illusion Nybegynder
15. december 2004 - 14:09 #6
ja- jeg fjerne i hvert fald et af de to - men jeg kan ikke huske hvilken af dem, at det var... og problemet med den dll er sikkert, at styresystemet på pda'en allerede bruger tastaturet i baggrunden, så du bliver nødt til at hard resette pda'en og forsøge forfra indtil det virker... :-) det var på den måde, jeg fik det til at virke...