Avatar billede slayerz2002 Nybegynder
29. september 2004 - 09:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV-ripping over net

Hejsa - skal bruge et program til at rippe de nyheder der kommer her klokken 10 på tv2. Er dette muligt?
Jeg sidder nemlig ikke med en video og et TV, så skal bruge noget til at gøre det over net.

Thomas
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2004 - 09:52 #1
Du skal bruge et tvkort og et netstik, en hurtig processor og f.eks. HackTV
http://www.download.com/HackTV/3000-2200-895711.html?tag=lst-0-1

Da disse programmer normalt ripper OG encoder "on-the-fly" kan det være en rescoursekrævende process. Det anbefales at rippe til et råt filformat, hvis du har pladsen til det.

--
pacroon
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2004 - 09:55 #2
Det er vidst til Apple det der, ved nærmere overvejelser.
Jeg fandt dog dette på Google:
http://www.webattack.com/Freeware/gmm/fwvideo.shtml
Avatar billede slayerz2002 Nybegynder
29. september 2004 - 09:58 #3
Hmm - kan det passe at det er til MAC det link du lige har givet mig? =)
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2004 - 10:03 #4
Ja :) Jeg rettede også min fejl da jeg ikke gik ud fra det var det du mente..!
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2004 - 11:55 #5
Var det noget du kunne bruge?