Avatar billede xp_morten Nybegynder
29. september 2004 - 07:52 Der er 1 kommentar

Remote desktop vil ikke starte

Som jeg lige husker det..

Jeg sidder på en mac. Hvorfra jeg logger på en xp pro via remote desktop.
Ja - det findes også til mac.

Men nu er det bare sådan - at har xp brugeren bare tændt sin maskine,
og ikke logget ind - kan jeg ikke logge på via remote desktop ???

Det mener jeg nu nok har været muligt før ? men måske jeg tager fejl.
Så snart xp brugeren logger ind, kan jeg også logge ind på hans konto.

Hvad sker der lige her?
Avatar billede konex Nybegynder
28. oktober 2004 - 21:03 #1
Jeg ved ikke om dette virker fra en MAC - men fra Windows kan man bruge "KØR" og skrive - MSTSC /CONSOLE - med denne kommando åbner man samme console hver gang.