Avatar billede morten_b Nybegynder
05. marts 2001 - 17:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Extern CD-drev til printerport

En af min venner har købt en bærbar computer UDEN cd-rom drev, og leder derfor efter et cd-drev der kan tilsluttes computerens printerport. Den eneste jeg kan finde af denne slags på diverse sider (edbpriser.dk og lignende) er et Freecom som koster 900 kr. hvilket er lige i overkanten.

Nogen der kender et sted man kan købe et sådant drev evt. brugt eller måske selv har et til salg?
Avatar billede makse Nybegynder
05. marts 2001 - 17:57 #1
Brændere til parralelporten findes der ikke så mange af mere.

Men HP laver da stadigvæk en. http://www.computerpriser.eon.dk/billigste_produkter.asp?ProduktID=732&PGID=14&show=edb
Avatar billede makse Nybegynder
05. marts 2001 - 17:58 #2
Sludder og vrøvl. Læste ikke du kun skrev CD-drev. :))

Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
06. marts 2001 - 08:01 #3
Morten_b

Hvorfor er 900Kr lige i overkanten???

Prisen for et eksternt cdromdrev ligger normalt fra 1000 og op til 4500 afhængig af hvilke muligheder som det tilbyder samt kvaliteten?

Kr900 er da vildt billigt!

Og husk nu at BÅDE computer og cdromdrev skal være slukket når du sætter drevet til!
Avatar billede caep Nybegynder
10. marts 2001 - 20:31 #4
Prøv evt at ringe til www.reconnectit.dk de har til tider brugte drev som er en smule billigere.
Avatar billede morten_b Nybegynder
20. marts 2001 - 10:25 #5
Så må det jo blive et Freecom!