Avatar billede fjensen111 Nybegynder
28. september 2004 - 21:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bedste freeware afspiller - avi

Hvilken er den bedste freeware afspiller til afspilning af avi-filer. WMP hakker meget når jeg afspiller dem
Avatar billede ranglen Nybegynder
28. september 2004 - 21:30 #1
bsplayer eller videolan
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
28. september 2004 - 21:33 #2
som kan findes hvor
Avatar billede ranglen Nybegynder
28. september 2004 - 21:37 #3
er du doven, eller skal du have et kursus i at bruge www.google.dk ?
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
28. september 2004 - 21:43 #4
ja
Avatar billede vejmand Juniormester
28. september 2004 - 22:03 #5
Avatar billede ranglen Nybegynder
28. september 2004 - 22:08 #6
altid hent hos producenten

www.bsplayer.org www.videolan.org

den de har liggende hos download.com er en gammel version
Avatar billede laped98 Nybegynder
29. september 2004 - 11:26 #7
ja jeg gider dem rat altid producenten og vil sige VLC Player er den bedste da man ikke skal bruge alle de lorte codex den virker bare og hvis du har en iso af en film så kan den osse afspille dem...

bare træk din .cue fil over i VLC og så spiller den. :D Vlc er den du kan hente på www.videolan.org så bare hent den har aldig haft problemmer med den...

den er sej :D