Avatar billede christenhansen Nybegynder
28. september 2004 - 13:12 Der er 7 kommentarer

Søgehistorik.

Hej,
Sikkert en forkert kategori, men jeg prøver alligevel.
Kan historikken i den søgefunktion, man bruger til at finde ting og sager med på computeren, slettes?
Med venlig hilsen ch
Avatar billede milter Ekspert
28. september 2004 - 13:21 #1
Dette er snuppet fra linket herunder:

"Hvis du ønsker at slette din tidligere søgninger fra nedrulnings listen:

Klik på Google logoet for at se menuen.
Vælg Slet Søge Historik punktet. Dette vil slette alle de tidligere søgninger i nedrulnings listen.
Obs: dette sletter din Værktøjslinjes søge historik, som er forskellig fra at slette din browsers søge historik. For at slette din Internet Explorer browsers historik:

Klik på browserens Værktøjer menu.
Vælg Internet Indstillinger...(det sidste punkt i menuen).
Klik på Generelt fanen.
Klik på Slet Historie knappen. For helt at afbryde historik funktionen, sæt "Dage, sider skal gemmes i historie" til 0 (nul.)"

http://toolbar.google.com/intl/da/faq.html#history
Avatar billede christenhansen Nybegynder
28. september 2004 - 13:57 #2
Tak for oplysningen, men det var godt nok ikke lige det, jeg spurgte om. Har sikkert udtrykt mig forkert. Den søgefunktion, jeg taler om, vedrører ikke internettet, men er den, der ligger i startmenuen.
Med venlig hilsen ch
Avatar billede egeolsen Nybegynder
28. september 2004 - 14:31 #3
Du kan nemt slette hsitorikken fra din internet-færden ved i din browser at klikke på "Funktioner" - herefter vælger du "Internetindstillinger". Herefter er der 2 knapper "Slet filer" og "Ryd oversigten". Klik på disse og alle spor vil forsvinde fra, hvilke sider og steder du har besøgt.
Avatar billede egeolsen Nybegynder
28. september 2004 - 14:32 #4
Jeg glemte at skrive, at af en eller mærkelig grund skal man altid trykke 2 gange på "Ryd oversigten" for at den bliver slettet - spørg mig ikke hvorfor :-)
Avatar billede milter Ekspert
28. september 2004 - 14:59 #5
> christenhansen

Brug: "Start > Søg > Skifte indstillinger > Slå autofuldførelse fra".

Er det den, du mener?
Avatar billede christenhansen Nybegynder
28. september 2004 - 15:18 #6
Tak milter, ja, det er den, jeg mente.
Med venlig hilsen ch
Avatar billede milter Ekspert
28. september 2004 - 15:40 #7
Det var så lidt.