Avatar billede raus22 Nybegynder
27. september 2004 - 22:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Excel - Genvej til konstant ændring tak

well, jeg mangler en genvej til at ændre konstanten, fra f.eks. D4 til $D$4 eller $D4 eller D$4, der er en tastatur genvej, men jeg kan ikke finde den på nettet så jeg kommer til jer :) tak for det, det vil gøre det så meget nemmere og lave en formel istedet for at rette 30 steder efter man har lavet formelen. tak
hvis i har en god genvejs side til excel så vil jeg virkelig god have den :) tak
Avatar billede boris Mester
27. september 2004 - 22:34 #1
f4?
Avatar billede boris Mester
27. september 2004 - 22:37 #2
Gå desuden ind i Excels hjælp og søg efter Genvejstaster i Microsoft Excel
Avatar billede raus22 Nybegynder
27. september 2004 - 22:37 #3
jep, danke, skriv svar så du kan få en masse point :)
har du en side med en masse genveje?
Avatar billede boris Mester
27. september 2004 - 22:43 #4
Avatar billede boris Mester
29. september 2004 - 15:01 #5
Kunne det bruges?
Avatar billede raus22 Nybegynder
29. september 2004 - 15:46 #6
ja,det kunne det!!! MAnge tak :) det var lige det jeg manglede F4 :)
jeg er bare ikke så meget inde i det her point halløj, så undskyld at jeg først nu har giver point :) have fun on the wild side :)
Avatar billede boris Mester
29. september 2004 - 16:35 #7
Det var mange points,så jeg siger mange tak.
Jeg lærte det med F4 på et Excel-kursus. Det er slet ikke til at undvære