Avatar billede donn Nybegynder
27. september 2004 - 16:35 Der er 1 kommentar

Ipod ses ikke efter genstart

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en Ipod 3. gen.

Den fungerer fint til dagligt og jeg har ikke haft nogle problemer med den som sådan. Men jeg er dog alligevel kommet i tvivl om den skulle have en defekt:

Hvis jeg tilslutter Ipod'en til min computer mens computeren er tændt (enten ved firewire eller usb) finder computeren den uden problemer, men genstarter jeg computeren kan den ikke finde den, før jeg har taget stikket ud af ipoden og sat det i igen, så finder den ipoden igen.

Er det normalt? Jeg tænker på at der er jo ikke så meget ide i en dock, hvis man er nød til at fraslutte og tilslutte den før den kan ses...
Avatar billede donn Nybegynder
28. september 2004 - 22:55 #1
Er der ingen der har nogen erfaring at bidrage med evt. med andre USB produkter?