Avatar billede anjamia Nybegynder
27. september 2004 - 16:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvorfor kan min pc ikke finde mit nye dvd drev?

jeg har lige købt et ny dvd drev men drevet er ikke at finde nogen steder og det er ret svært at installere tilhørende power dvd når den ikke vil komme frem med dvd drevet.. jeg har prøvet at køre tilføj ny hardware men den skriver bare ukendt enhed og så kan man kun trykke på udfør og intet sker... hvad kan være galt?
Avatar billede peet-49 Novice
27. september 2004 - 16:18 #1
Du skal have styr på jumper master/slave
Avatar billede anjamia Nybegynder
27. september 2004 - 16:20 #2
mit dvd drev står som master min dvd brænder står til slave.....
Avatar billede peet-49 Novice
27. september 2004 - 16:20 #3
Gå i enhedshåndtering og slet cdrom/dvddrev og genstart systemet. Der kan ligge en forkert driver.
Avatar billede anjamia Nybegynder
27. september 2004 - 16:22 #4
ok prøver jeg lige at gøre....
Avatar billede encoder Nybegynder
27. september 2004 - 16:22 #5
opdater driveren.
Avatar billede peet-49 Novice
27. september 2004 - 16:24 #6
encoder>>16:20:24 er det ikke svar nok??
Avatar billede anjamia Nybegynder
27. september 2004 - 16:40 #7
nej for hvordan gør man det?? jeg har prøvet at se inde i enhedshåndteringen og der er heller ikke nogen dvd drev at se.....
Avatar billede anjamia Nybegynder
27. september 2004 - 16:45 #8
der er et dvd men det er viatuel og er et som selv har lagt sig ind... jeg har downloaded clonecd og den havde åbenbart et usynligt dvd drev med sig.... det kan jeg ikke fjerne, det installere sig selv igen når jeg har fjernet det...
Avatar billede anjamia Nybegynder
10. august 2005 - 20:14 #9
anjamia