Avatar billede encoder Nybegynder
27. september 2004 - 14:51 Der er 8 kommentarer

Hvilken firewall/Anti-Virus ?

Jeg skal bruge en Firewall & en Anti-Virus som IKKE fylder meget og er 110 % sikker som OGSÅ kan køre på ældre PC'ere UDEN at lagge dem.
(ikke Zonealarm, norton & sygate....)
for fx. AVG eller noget i den stil.

PS. Tak for tiden :)
Avatar billede overloaded Mester
27. september 2004 - 14:56 #1
Avatar billede overloaded Mester
27. september 2004 - 14:58 #2
En firewall eller AV er aldrig 110% sikker, fordi systemet den kører på også skal være sikker så.
Avatar billede xodeus Novice
27. september 2004 - 14:58 #3
kaspersky antivirus er efter min mening den bedste! Bruger den også selv og vil gerne understøtte overloadeds svar. De har tilmeld en AntiHacker som er deres firewall som virker fint også!
Avatar billede encoder Nybegynder
27. september 2004 - 15:01 #4
hmm jeg sidder bag 2 firewalls (1 router & 1 Switch)
men alligevel vil jeg ha' en firewall der køre UDEN alle de LAG problemmer på ældre PC'er
Avatar billede overloaded Mester
27. september 2004 - 15:03 #5
Ja eller så skal man jo helt op i noget som Firewall 1 fra http://www.checkpoint.com/products/firewall-1/ som er en hardware firewall.
Men den koster kassen.
Avatar billede encoder Nybegynder
27. september 2004 - 16:04 #6
jeg har nok med penge, makker. Så penge er Ingen problemer !
Avatar billede overloaded Mester
27. september 2004 - 16:06 #7
hehe :)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
27. september 2004 - 18:18 #8
Hvis du skulle vælge Kaspersky, som jeg også mener er det klart bedste, så skulle du vælge version 5.0. Det er den nyeste, og den belaster ikke memory ret meget